نامه ای به فرزند زنده شهید کربلا

نامه ای به فرزند زنده شهید کربلا

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت آقامون-اماممون حضرت حجة بن الحسن العسگری(ع)،شهادت جدتان سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) را خدمت شما تسلیت می گویم.

 

"لَو خَلَتِ الارضُ ساعةً بِغَیرِ حُجٌَةٍ لَساخَت بِاَهلها"

(اگر زمین لحظه ای از حجت خالی باشد اهل خود را فرو خواهد برد)

 

یکی از مسایلی که ذهن تمام شیعیان را کمی تا قسمتی ابری در برگرفته و مقداری از دغدغه های آنها در سال 2014 تشکیل می دهد، علی الخصوص جوانان و نوجوانان این است که اگر ما در کربلا بودیم امام زمان خود را که امام حسین(ع) بود را ترک نمی کرده و تا پای جان برای ایشان شمشیر می زدیم!!

 

خب سوال اینجاست آیا تمام کسانی که در مقابل امامشان ایستاده بودند، نماز نمی خواندند؟روزه نمی گرفتند؟و خیلی از آنها برای پدر امام حسین(ع) یعنی حضرت امیرالامومنین علی(ع) مگر شمشیر در رکاب حضرتشان نزده بودند؟دوباره سوال اینجاست پس چرا در حالی که امام خود را می دیدند،بوی ایشان را حس می کردند و با ایشان هم صحبت بودند در مقابل امام خود ایستادند و ایشان را باطل خواندند.

 

یادمان نمی رود در کربلا امام حسین(ع) فرمودند آنقدر در شکم های شما مال حرام است که چشمانتان را به روی حق بسته اید.آیا فقط مال حرام باعث شد که در مقابل امام حسین(ع) بایستند و راه را بر او ببندند؟مسلما نه، ولی مال حرام یکی از عوامل آنهاست،آنها مهمترین و اصلی ترین هدف خود را که شناخت  امام خود بود را فراموش کرده بودند و معرفتشان نسبت به اهل بیت به اندازه ای بود که به ضررشان نباشد.

 

ولی مردم این زمان چه ؟ آنها هم که بی معرفت هستند، یعنی فرزند امام حسین (ع) را در سال 2014 فراموش کردند و آن حضرت را در چاه غیبت به فراموشی سپردند و حضرت مهدی(ع) را ناظر براعمال رفتار خود نمی بینند.حضرت مهدی(ع) فرزند همان امام در کربلا است و کربلای ما فراموشی اماممان است و معتقدند امامی وجود ندارد ولی  در اول نامه ، روایتی برخلاف این عقیده آورده شد.

 

چرا ما با امام زمان(ع) در مشکلات با ایشان هم صحبت نمی شویم و برای سلامتی ایشان و تعجیل در ظهورشان صدقه نمی دهیم و در دعاهای خود چه بهتر از دعای "اللهم کن لولیک..." را بخوانیم.

 

آقا جان امام حسین(ع)، من در این روز و این ساعت دوباره با فرزند شما حضرت مهدی(ع) بیعت کرده و تلاشم را نسبت به پیش، بیشتر کرده و فرزند شمارا فراموش نمی کنم و نخواهم کرد.

" یا صاحب الزمان ادرکنی"






:: موضوعات مرتبط: نامه ای به امام عصر(ع) , ,
:: برچسب‌ها: درددل با امام زمان , نامه ای به امام زمان , وبلاگ مذهبی فردا , فردا , ویژه نامه محرم , نامه ای به فرزند زنده شهید کربلا , تصاویر زمینه مذهبی , معرفی کتاب ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : فردا
تاریخ : چهار شنبه 12 / 8 / 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پویا در تاریخ : 1393/9/10/1 - - گفته است :
سلام. با شما موافقم البته اگر غرق در این دنیای رنگارنگ نشیم و بتونیم حقا در هر لحظه و مکان به یاد امام زمان باشیم و براشون دعا کنیم .انشاالله که ظهورشون نزدیک تر بشه.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: